Preko neta do interesenta

Video kurs: 4 polučasovne lekcije u kojima objašnjavam proces privlačenja klijenata putem interneta.


Kurs napravio Uroš Đunisijević u aprilu 2020.

Zašto treba imati sopstveni vebsajt?

Šta sve obuhvata online prisustvo jednog biznisa?

Kada treba koristiti plaćene, kada se oslanjamo na zaslužene i kako izvlačimo maksimum iz sopstvenih kanala komunikacije?

U prvoj lekciji govorimo o razlozima zbog kojih treba imati sopstveni vebsajt i zašto se ne treba previše oslanjati na društvene mreže (greška koju najčešće viđam kad počnem da radim sa klijentom).

Društvene mreže troše vreme, stvaraju zavisnost i ispiraju mozak. Internet je bio zamišljen kao srećno mesto za razmenu znanja i tako je i funkcionisao sve dok se nisu pojavile društvene mreže. Šalim se naravno, ali u svakoj šali...

Ako te zanima digitalni marketing - napravio sam sveobuhvatnu listu od 100 pitanja sa pravih testova za proveru znanja kanditata za poziciju digital marketing menadžera, dovoljno je da navedeš email adresu - i pravac u inbox:

U nastavku prve lekcije pričam kako treba kategorizovati kontent koji se kreira za veb: Postoje tri grupe, i kada usvojiš ovaj pogled na stvari nikad više nećeš smarati svoje interesente, i još se pritom čuditi zašto ne reaguju onako kako ti želiš?!?


Lekcija br.2: Alati za praćenje aktivnosti posetilaca sajta


Alati kojima pratimo ponašanje posetilaca na sajtu čine da sajt ne bude onlajn brošura (NEGO NEŠTO MNOGO BOLJE!). O ovoj pojavi sam pisao u tekstu Kako integrisati digital u biznis?

Praćenje ponašanja posetilaca sajta se pre svega vrši putem Google Analitike implementirane kroz Google Tag Manager.

Znam, znam, reči implementacija, integracija, interpretacija itd zvuče suvoparno i povrh toga vrlo slično, ali kada je praćenje posetilaca u pitanju evo na šta treba da obratiš pažnju: napravi plan ŠTA želiš da pratišš na sajtu, taj plan će ti kasnije pomoći da odgovoriš na pitanje KAKO te prikupljene podatke protumačiti?


Lekcija br.3: Email marketing kao način da "negujete" interesenta


Zašto je Email najbolji način da uspostaviš kontakt sa interesentima?

  • Ličan je
  • veliki je open rate
  • lakše možete da hendlujete negativan feedback
  • skoro da je besplatan u odnosu na druge kanale
  • praćenje je mnogo preciznije
  • pravovremen je
  • ide na tajmlajnu interesenta (a ne na tvom tajmlajnu) itd itd

Mogao bih do sutra da nabrajam razloge zašto je email nepravedno i bezumno zapostavljen od strane marketera širom sveta a potajno tipujem da je razlog leži u tome što se oni uglavnom lože na šljašteće budalaštine tipa tiktok ili snepčet, a ne vide zlatnu koku koja im je pred nosom. Nemoj da budeš u tom fazonu, preklinjem te!

U ovoj epizodi pravim osvrt na sopstveni levak na sajtu i na tom primeru objašnjavam koncept, dakle "kusam" čorbu po receptu koji i tebi iskreno preporučujem.


Lekcija br.4: Kako i ZAŠTO meriti rezultate kampanje?


Primećuješ da je reč ZAŠTO boldirana u naslovu? To nije slučajno - slepo prikupljanje podataka koje ti svaka tzv "vanila" implementacija Google Analytics-a nudi, ne znači ništa ako iz tih podataka ne izvlačiš neki koristan zaključak.

Kad kažem koristan mislim na nešto što pravi pare (na ovaj ili onaj način).

Ova lekcija je zaista kruna cele obuke, najkorisnija je jer znanja iz prethodnih lekcija stavlja u službu korisnih zaključaka, i sve to demonstrira na realnom primeru.

Pravi novac je utrošen na pravu kampanju da se proda pravi proizvod. Analizirajmo rezultate!


Jel' tako da nije bilo teško?

Ako te zanima da proučiš 100 pitanja i odgovora sa pravih testova za posao digital marketing menadžera, upiši mejl i pravac - inbox:

A ako te zanimaju konkretna pitanja koja KLIJENTI postavljaju digital marketing konsultantu - ovo su moja iskustva.

Testiraj svoje digital marketing veštine sa ovih 100 pitanja iz oblasti digitalnog marketinga sa real-life testova za posao, i bez brige ako negde zaškripi - svoje odgovore šaljem na email!

Evo kako koristimo kolačiće. Slažem se.